02122657355

اکنون وقت تسخیر و هدایت افکار عمومی است

با پرسنال برندینگ به دیگران بگویید چگونه درباره شما بياندیشند

اطلاعات بيشتر

دنيايي از عكسهاي زيبا و كاربردي در مقابل چشمان شما

اولين اژانس عكس ايران با تنوع بسيار در توليد محتواي عكس و برگزاري دورهاي پيشرفته عكاسي

به زودي

كار و تجارتتان را جادويي كنيد

اطلاعات بيشتر

روي موج رسانه در قله بمانيد

پويشهاي رسانه اي و خدمات اطلاع رساني كسب و كار و خدمات خود را به ما پسپاريد و لذت ديده شدن را تجربه كنيد

اطلاعات بيشتر

خوب بيانديشيم تا خوب عمل كنيم

پژوهشگاه مطالعات رسانه معاصر محلي براي انديشيدن نخبگان حوزه رسانه و بررسي وضعيت رسانه در دنياي معاصر

اطلاعات بيشر

پرسنال برندینگ


با ما افکار را تسخیر و هدایت کنید

راهبرد رسانه‌ای داشته باشید

امروزه با وجود شبكه‌هاي اجتماعي و حقيقي گسترده و مجازي و همچنين پيشرفت ابزارهای رسانه‌اي و افزایش دسترسي افكارعمومي به اطلاعات و شيشه‌اي شدن دنيا، شناختن و اطلاع از رخدادها بسيار سهل الوصول شده است اما اين فرصت زماني رنگ تهديد به خود مي‌گيرد كه کنشگران، بدون هيچ راهبرد رسانه‌ای علي‌رغم توانايي‌ها و تخصص‌هاي متفاوت قدم در عرصه ارتباط با افكار عمومي بگذارد. ارتباط رسانه به شما برای جذب افکار عمومی راهبردهای صحیح را ارایه می‌کند.

هدفمند معرفی شوید

موسسه ارتباط رسانه آمادگی دارد به عنوان كارگزار پرسنال برنديگ (مشاور اطلاع‌رساني و ارتباطات) با کنشگران مختلـف براساس يك توافق همكاري و برنامه‌ريزي از پيش تعيين شده و داراي اهداف كوتاه، ميان و بلند مدت همكاري صورت دهد و با تشـكيل يـك تيم از متخصيصين حوزه رسانه، مسايل اجتماعي و سياسي و همچنين حوزه هنر و تكنولوژيهاي نوين اطلاعاتي و هوش مصنوعي اقدام به همكاري كند. این راهبردها بر اساس فرصتها، نقاط قوت، چالشها و ضعف‌های بدست آمده تدوین و ارایه خواهد شد.

در صدر اخبار رسانه‌ها باشید

همگي ما افرادي را مي‌شناسيم كه به تنهايي ار برندهاي معروف جهاني و يا حتي دولتها و قدرتهاي برتر در يـك محـدوده جغرافيـايي در هدایت افکار عمومی قويتر عمل مي‌كنند. بعضي از اين افراد حتي در عرصه جهاني نام‌ آورند و يا حتي كساني كه صاحبان صنايع بزرگي هسـتند، امـا نامشـان از صنعتشان فراتر رفته، به نوعي كه مشارکتشان در هر عرصه‌ای بکار گرفته شود و يا نامشان را پشت هر برندي قرار دهند، تعيين كننده خواهند بود. این قدرت بسیج افکار عمومی با صرف زمان و راهبرد مناسب برای هر متخصصی بدست خواهد آمد.

از دنیا با خبر باشید

رصد افکار عمومی برای تدوین و تصحیح راهبردها ضروری است. موسسه ارتباط رسانه معاصر با دراختيار داشتن نرم افزار من‌مايند (Mind Man) امكان رصد فضاي وب بر اساس زمـان توليـد محتـوا، شكل توليد، مكان توليد، مقدار تاثيرگذاري و ضريب نفوذ آن و همچنين مثبت و يا منفي بودن محتوا را در اختيار دارد و امكـان كنترل مبدا و شروع توليد يك محتوا تا انتها را دارد و بر اساس ايـن توانـايي هـا خواهـد توانسـت برنامـه‌ريـزي خـود را دقيـق‌تـر و اهـداف را دست يافتني‌تر ترسيم كند. آگاهی کلید موفقیت است!

پیرامون


ارائه خدمات روابط عمومی در حوزه اخبار و ارتباط با رسانه‌ها به منظور تسهیل ارتباطی سازمانها و رسانه‌ها

۳۶۰ درجه

خدمات ۳۶۰ درجه شامل تمامی خدمات ممکن در حوزه روابط عمومی میگردد یک سازمان برای فعالیت نیازمند آن است. پیرامون [...]

اطلاعات بیشتر

عملیات روانی

در بسیاری از موقعیت‌های کاری مسائل خبری و حوزه ارتباطی به نحوه دچار پیچیدگی‌های رسانه‌ای می‌گردد که حل و تد[...]

اطلاعات بیشتر

وایرال

پیرامون یک پلتفرم با کاربری بسیار ساده است که کاربران به وسیله آن می توانند با به اشتراک گذاشتن متن خبر نسبت به[...]

اطلاعات بیشتر

ارتباط رسانه چگونه برنامه‌ریزی می‌کند؟


با ارتباط رسانه مدیریت افکار عمومی را حرفه‌ای در دست بگبربد

آموزشگاه مان هنر


آموزشگاه مان هنر در نظر دارد با برنامه‌ریزی آموزشی برای دوره‌های میان رشته‌ای هنر و رسانه بصورت عملی و نظری به تربیت و آموزش فعالان خبری چند رسانه‌ای اقدام ورزد

آموزشگاه مان هنر با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 1395 تاسیس شده و با برگزاری دوره‌های خصوصی و نیمه خصوصی در حوزه آموزش‌های چندرسانه‌ای فعال است. شماره مجوز 97/1046/ت
در دوره‌های آموزشگاه مان هنر هنرجویان علاوه بر آموزش تئوری و عملی با برگزاری کارگاه‌ها و نمایشگاه‌های مکمل برای تولید آثار هنری و ژورنالیستی (عکس، فیلم، صدا و گرافیک) افراد برای ورود به بازار کار آموزش داده می‌شوند.خبرنگار چندرسانه‌ای، انگلیسی برای عکاسی،عکاسی خبری رسانه (روزمره،بحران،جنگ)
دوره‌های آموزشگاه مان هنر تماما بصورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می‌گردد و در این دوره‌ها هنرجویان و استاد بصورت یک تیم واحد علاوه بر طی دوره آموزشی به تولید اثر نیز خواهند پرداخت.آموزش، تمرین، تجربه و ارائه

پژوهشگاه مطالعات رسانه معاصر


خوب بيانديشيم تا خوب عمل كنيم. پژوهشگاه مطالعات رسانه معاصر محلي براي انديشيدن نخبگان حوزه رسانه و بررسي وضعيت رسانه در دنياي معاصر

  • بررسی وضعیت توسعه رسانه‌های کشور در سالهای 76-84

  • 1392
  • نقش نخبگان سیاسی در توسعه مطبوعات
  • بررسی وضعیت نشریات مکتوب در دوره اصلاحات
  • ساناز ناصری
  • دانشگاه آزاد اسلامی
  • پژوهشگاه مطالعات رسانه معاصر
  • خلاصه پژوهش
  • بررسی تاثیرات مسکن مهر در وضعیت اجتماعی و امنیتی کلانشهرها

  • 1395
  • تاثیرات اسکان در سایتهای مسکن مهر
  • بررس وقایع اجتماعی در دوره سالهای 93 الی 95
  • پیام برازجانی
  • پژوهشگاه مطالعات رسانه معاصر
  • با همکاری استانداری تهران
  • خلاصه پژوهش
  • جهانی شدن ایران و توسعه رسانه‌های مجازی

  • 1395
  • نقش شبکه‌های اجتماعی در تحولات اجتماعی
  • وضعیت تلگرام در سیاست و اقتصاد ایران
  • محمد صادق سیفی آبادی
  • پژوهشگاه مطالعات رسانه معاصر
  • با حمایت سازمان همیاری شهروندی تهران
  • خلاصه پژوهش

مدیران ارتباط رسانه معاصر


تمامی امور اجرایی و محتوایی در موسسه ارتباط رسانه معاصر با همکاری این تیم به سرانجام می‌رسد

ساناز ناصری

مدیرعامل

عضو تیم B

مدیر تیم برنامه‌ریزی و برندینگ

ساناز ناصری

مدیرعامل

عضو تیم D

مدیر دپارتمان هنری

تماس با ما


فرم زیر را پر کنید تا در کمترین زمان ممکن همراه شما باشیم