رسانه معاصر پیشرو در طراحی و اجرای بیلبوردهای سهبعدی شهری (Anamorphic DOOH) در ایران است. ما با تلفیق علم پرسپکتیو و فناوری LED Mapping، تصاویر را از سطحِ واقعی سازه فراتر میبریم تا عمق و حرکت را به بیننده القا کنیم. این همان نقطه تماس میان هنر، فناوری و تبلیغات است.

برخلاف تصور عمومی، بیلبوردهای سهبعدی شهری از فناوری عینکدار یا سد اختلاف دید (Parallax Barrier) استفاده نمیکنند؛ بلکه بر پایه خطای دید اجباری (Forced Perspective / Anamorphic Illusion) ساخته میشوند. در این روش با انجام Site Survey دقیق، زاویه دید غالب مخاطب تعیین شده و بر اساس آن صحنهای مجازی رندر میشود که فقط از آن نقطه، کاملاً حجمی بهنظر میرسد.
تلویزیون شهری سه بعدی جلوه های انیمیشن سه بعدی بسیار واقعی را پخش می کند. می تواند محتوا و خلاقیت برند را به خوبی به نمایش بگذارد تا نظر مخاطب را به خود جلب کند.

اصل بصری ویدیوی سه بعدی چشم غیرمسلح در این است که پیکسل های مربوط به چشم چپ و راست را به ترتیب به چشم چپ و راست نشان می دهد و از سد اختلاف دید(Parallax Barrier) برای تولید یک تصویر سه بعدی استفاده می کند
وقتی تصویر یا شیئی را می بینیم، محتوای دریافتی چشم چپ و راست ما متفاوت است و حتی وقتی چشم چپ یا راست خود را می بندیم، موقعیت و زوایای اشیا با چشم چپ و راست نیز متفاوت است.
اثر استریوسکوپی سه بعدی که توسط این فناوری تولید می شود، تصویربرداری است که در مغز با استفاده از اختلاف دید چشم چپ و راست ایجاد می شود.
فناوری سد اختلاف دید برای ایجاد یک تلویزیون سه بعدی با چشم غیرمسلح استفاده می شود زیرا نیاز بینندگان را به استفاده از عینک از بین می برد و تماشای محتوای سه بعدی را برای افراد راحت تر و راحت تر می کند.

صفحه موج سه بعدی از سایه پس زمینه به عنوان یک خط مرجع سه بعدی ایستا استفاده می کند و این توهم را ایجاد می کند که امواج متحرک از طریق صفحه پخش می شوند.

• اولین و بزرگترین بیلبورد سه بعدی جهان که در کتاب رکوردهای جهانی گینس به ثبت رسیده، در میدان تایمز نیویورک نصب شده است. این نمایشگر سه بعدی، علاوه بر زیبایی بصری، شهر بینظیر و پرجمعیت نیویورک را به خاطر میآورد و به نماد این شهر تبدیل شده است.
امروزه در شهرهای بیشتری، فرهنگ شهری و محتوای خلاقانه از طریق تابلو تبلیغاتی سه بعدی قابل مشاهده با چشم غیر مسلح به نمایش درمیآید. نمایش این محتواها، به نوعی یادآور میراث تاریخی و فرهنگی منحصر به فرد آن شهر است.
جلوههای بصری سهبعدی و همهجانبه، به سرعت توجه افراد را به خود جلب میکنند. حتی ممکن است جذابیت دیوانهکننده و جلب توجه مردم به این تبلیغات جذاب موجب ایجاد ترافیک در خیابانها شود.
تابلو ال ای دی سه بعدی میتوانند نظر بسیاری از مخاطبین را به خود جلب کنند. این جذابیت و گیرایی موجب میشود که توجه تعداد زیادی از افراد، به سرعت به آن برند جلب شود. در نتیجه، ارزش آن برند به سرعت افزایش مییابد.
هر چه تأثیرگذاری و جذابیت محتوای تبلیغاتی بیشتر باشد، بازدهی درآمد تبلیغات بیشتر خواهد بود. به همین دلیل، بیشتر تبلیغکنندگان تمایل دارند که تبلیغات آنها در مناطق پرجمعیت و خیابانهای تجاری پخش شود. حتی اگر اجاره تبلیغات در این مکانها گرانتر باشد، باز هم پرداخت این هزینه برای صاحبان مشاغل مقرون به صرفه خواهد بود.
اگر مکان مناسبی را برای نصب نمایشگر LED در نظر دارید، هرچه سریعتر نسبت به خرید بیلبورد سه بعدی اقدام کنید. با ما تماس بگیرید

تلویزیون های سه بعدی، محتوای ویدیویی را در مکانهای شلوغ و پرجمعیت، مانند مجتمعهای تجاری و خیابانهای پر رفت و آمد و غیره به نمایش میگذارند.
تابلو ال ای دی سه بعدی، نه تنها برای استفاده در فضای باز، بلکه برای استفاده در مکانهای مسقف نیز مناسب هستند. کابردهای این ابزار تبلیغاتی، بسیار گسترده است. میتوان در مکانهای زیر از این نمایشگرها استفاده کرد:
۱٫ مراکز تجاری،
۲٫ موزهها و نمایشگاهها،
۳٫ ایستگاههای راهآهن و لابی فرودگاهها،
۴٫ نمایشگاهها و محل برگزاری رویدادهای مختلف،
۵٫ تاقهای کنفرانس و هتل سطح بالا و گرانقیمت،
۶٫ صنعت فیلمسازی
اگر مکان مناسبی را برای نصب نمایشگر LED در نظر دارید، هرچه سریعتر نسبت به خرید بیلبورد سه بعدی اقدام کنید. با ما تماس بگیرید
تمامی حقوق این پایگاه متعلق به موسسه ارتباط رسانه معاصر است
تهران - ؟؟؟؟؟ - کوچه دوم - پلاک ؟ - واحد 4
تلفن: 02122657355 فکس: 02188847903
info@rasanehmoaser.ir